كافه گلدون كافه گلدون .

كافه گلدون

ترش،‌ ملس،‌ شيرين |طرز تهيه لواشك آلو


سه فصل سال را پشت سر گذاشتيم تا به فصل تابستان و ميوه‌هاي ترش و ملس و شيرين آن برسيم و اندكي صبر كنيم تا اواسط مرداد شود و ميوه‌هاي رسيده و نرم شده ‌را براي تهيه لواشك در منزل كنار بگذاريم. مطمئناً لواشك خانگي بسيار سالم‌تر و بهداشتي‌تر از لواشك‌هاي آماده است اما اغلب پيش مي‌‌آيد كه در منزل لواشك درست مي‌كنيم اما طعمي كه دارد باب ميل ما نيست و ترجيح مي‌دهيم لواشك آماده تهيه كنيم. اما تهيه لواش در خانه كار ساده‌اي است و رعايت چند نكته مهم كافي است تا لواشكي خوشمزه‌تر از لواشك‌هاي آماده در خانه تهيه كنيم. از آنجايي كه لواشك آلو در بين طعم‌هاي مختلف لواشك،‌بسيار پرطرفدار است ما در اين بخش شما را با طرز تهيهٔ آن آشنا مي‌كنيم.

براي تهيهٔ لواشك آلو با طعم ترش حتماً از آلوهاي ترش استفاده كنيد و آلوهاي شيرين و نرم را براي تهيه لواشك‌هاي ملس كنار بگذاريد. آلوها را كاملاً تميز بشوييد و در آبكش قرار دهيد تا آب اضافي آن خارج شود. سپس چوب آن را جدا كنيد و با چاقو آن را دو قسمت كنيد تا هسته به راحتي از آلو جدا شود اگر آلو خيلي رسيده و نرم باشد نيازي به استفاده از چاقو نداريد و با انگشت دست مي‌توانيد هسته ‌آلوها را جدا كنيد. بعد از اين مرحله دو ليوان آب را در قابلمه بريزيد و روي حرارت قرار دهيد بعد از جوش آمدن آب، آلوها را به آن اضافه كنيد و ۱۰ دقيقه بعد با كفگير تخت آلوها را هم بزنيد و كمي آنها را فشار دهيد تا له شود. سپس نمك را به آن اضافه كرده و شروع به هم زدن كنيد. هنگامي كه مايع لواشك غليظ شد و روي آن حباب‌هاي ريزي ايجاد شد طعم لواشك را بچشيد و اگر نياز به نمك داشت كمي به آن نمك اضافه كنيد. البته بهتر است در اين مرحله مايع لواشك زياد شور نباشد زيرا هنگام خشك شدن،‌ لواشك شورتر مي‌شود.

منبع: https://acas.media/3680/ترش،%e2%80%8c-ملس،%e2%80%8c-شيرين-طرز-تهيه-لواشك-آلو/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۵:۴۲ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

ديگر نگران زرد شدن وسايل چوبي سفيد نباشيد


انتخاب رنگ سفيد براي وسايل چوبي خانه، مانند: كابينت،‌ مبلمان، سرويس خواب و در ورودي اتاق‌ها به دليل انتقال پيام تميزي، سادگي و شفافيت غالباً مورد توجه قرار مي‌گيرد و كمتر كسي است كه توجهي به اين رنگ زيبا نشان ندهد. اما رنگ سفيد در كنار زيبايي و حس آرامشي كه منتقل مي‌كند به مرور زمان ممكن است تغيير رنگ دهد و زرد شود. مشكلي كه اغلب افراد در خانه با آن مواجه هستند و به دنبال راه‌حلي براي رفع آن مي‌گردند. اما علت اين زردي چيست و چه راهي براي برطرف كردن آن وجود دارد؟

علت برطرف شدن زردي وسايل چوبي سفيد
وسايل چوبي سفيد به مرور زمان رنگ زرد كمرنگي به خود مي‌گيرند و سفيدي و شفافيت اوليه خود را از دست مي‌دهند كه دليل اصلي آن آلودگي و لايه چربي است كه روي بدنه چوب قرار مي‌گيرد. همچنين گرما و حرارت نيز در تغيير رنگ چوب سفيد موثر است به همين دليل اگر سرويس خواب يا مبلمان در نزديكي شوفاژ، بخاري يا هر وسيله گرمايشي ديگري قرار بگيرد به مرور زمان زرد مي‌شود. همچنين كابينت‌هاي آشپزخانه اگر در نزديكي گاز و فر باشند احتمال زرد شدنشان بيشتر است.

منبع: https://acas.media/7045/ديگر-نگران-زرد-شدن-وسايل-چوبي-سفيد-نباش/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۴:۱۶ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

براي انجام چه كارهايي به دفاتر پيشخوان دولت برويم؟


حتما در حين پياده روي در خيابان، يكي از تابلوهايي كه نظرتان را جلب خواهد كرد، تابلوهاي دفاتر پيشخوان دولت هستند. شايد با ديدن اين تابلوهاي متعدد از خود پرسيده باشيد كه واقعا چه نيازي به اينهمه دفاتر پيشخوان دولت است و مگر در اين مراكز چه اموري انجام مي‌شود كه با گذر كردن از هر چند خيابان بايد يكي از آنها را مشاهده كرد؟

اين دفاتر از سال ۸۸ بهره‌برداري و رسما كار خود را آغاز كردند. مطابق برنامه‌ريزي‌هايي كه ابتدا صورت گرفت به ازاي هر ۲۰ هزار نفر يك دفتر پيشخوان الكترونيك بايد ايجاد شود. اين دفاتر، خدمات دولتي را به صورت الكترونيكي در اختيار ارباب رجوع قرار مي‌دهند و به همين منظور هم ايجاد شده‌اند و تلاش شده مانع موازي كاري در دستگاه‌هاي دولتي بشوند. در اين دفاتر خدمات بسيار زيادي ارائه مي‌شود و دولت با ايجاد اين دفاتر مانع از اتلاف وقت عموم مردم در اداره‌هاي دولتي شده است.

منبع: https://acas.media/7829/براي-انجام-چه-كارهايي-به-دفاتر-پيشخوان/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۲:۵۲ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

كارت ملي و شناسنامه تان گم شده؟ اين راهنما را بخوانيد


بسياري از ما هنگام خريد كيف پولي كه هميشه همراهمان است به اين نكته توجه مي‌كنيم كه حتما جاي بسيار زيادي داشته باشد تا بتوانيم تمامي مداركمان را در آن جا بدهيم. اين موضوع از جهاتي خوب است و آن هم به اين دليل است كه با خريد يك كيف پول مي‌توانيم همه مداركي كه امكان استفاده از آن را داريم هميشه همراه داشته باشيم. اما همراه داشتن هميشگي همه مدارك در يك كيف و حمل آن زماني دردسر ساز خواهد بود كه شما كيفتان را گم كنيد و يا كيفتان كه حاوي تمام مدارك مهم و كارت‌هاي بانكي‌تان است دزديده شود. اگر شانس بياوريد و مداركتان را گم كرده باشيد و كيفتان را يك آدم خوش نيت پيدا كند، شانس پيدا كردن مداركتان بسيار زياد خواهد بود اما اگر كيفتان دزيده شده باشد بايد بدانيد كه شايد ديگر هيچوقت نتوانيد روي اصل مداركتان را ببينيد. با اين حال اگر ناگهان تمام مداركتان را از دست داده باشيد بايد براي پيدا كردن و يا گرفتن اصل مدارك كارهايي را انجام دهيد كه با هم اين مراحل را مرور مي‌كنيم.

مدارك را به اداره پست يا ثبت احوال تحويل دهيد
اگر در هر مكاني كيف و مدارك شناسايي پيدا كرديد آن را حتما به صندوق پست بياندازيد و يا به اداره ثبت احوال تحويل دهيد زيرا اين كيف و مدارك تمام دارايي هويتي يك نفر است و براي همين اميد دارد كه به زودي آن را پيدا كند.

پست يافته و سامانه ثبت احوال
براي افرادي كه مدارك شناسايي و هويتي خود را گم كرده‌اند و اميد دارند كه روزي مداركشان را پيدا خواهند كرد دو سامانه طراحي شده است كه با مراجعه به اين دو سامانه مي‌توانند مدارك گم شده خود را جست‌وجو كنند. يكي از اين سامانه‌ها www.sabteahval.ir و ديگري www.postyafteh.ir است. البته بايد توجه داشت اولاً پيش از تقاضاي المثني بايد به اين دو سامانه مكرر مراجعه كرد و دوماً بايد در مدت زمان معقولي فقط از اين سامانه مدارك مفقودي را پيگيري كرد و در صورت پيدا نشدن بايد حتما براي گرفتن المثني اقدام كرد. افراديكه مدارك خود را گم كرده‌اند بايد بدانند كه مداركشان فقط به مدت سه ماه در اداره پست باقي خواهد ماند و بعد به اداره‌هاي مربوطه فرستاده خواهد شد.

منبع: https://acas.media/8073/كارت-ملي-و-شناسنامه-تان-گم-شده؟-اين-راهن/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۱:۲۳ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

۴ بازي مهيج استراتژيك ايراني


در سال‌هاي اخير شاهد رشد و بالا رفتن كيفيت بازي‌هاي ايراني هستيم. در مقايسه‌ با بازي‌هاي كامپيوتري، بازي‌هاي موبايلي طرفداران بيشتري داشته‌اند. بازي‌هاي ايراني در رقابت‌ با بازي‌هاي خارجي توانسته‌اند جايگاه خوبي بين ايرانيان نيز پيدا كنند. از اين رو روند توليد بازي‌هاي موبايلي به گونه‌اي شده است كه انتخاب را براي كاربران سخت كرده است. در اين مقاله درصدد هستيم تا ۳ بازي سرگرم كننده و آموزنده‌ي ايراني را ليست كنيم. اگر به دنبال بازي ايراني با سبك‌ استراتژي هستيد كه طرفداران خوبي هم دارند پس اين گزارش را از دست ندهيد.

پسرخوانده
بازي‌هاي استراتژيك براي افرادي كه به دنبال تقويت مهارت تفكر استراتژيك، تفكر حل مسئله، تكيه بر شانسي نبودن و فكري بودن بازي‌ها هستند، پربازده خواهند بود. از اين رو بازي‌هاي استراتژيك موبايلي با اقبال خوبي مواجه شدند.  بازي پسرخوانده يكي از اين نوع بازي‌هاي استراتژيك است. همانطور كه از اسم اين بازي مشخص است برگرفته از فيلم پدرخوانده است. جريان اصلي داستان بر شكل‌گيري خانواده‌اي مافيايي اشاره دارد. دراين بازي مي‌توان حرفه‌اي‌ترين افراد را به استخدام خانواده مافيايي خود درآورد تا از افتادن كنترل شهر به دست ديگران جلوگيري شود. اما تاكيد اصلي اين داستان و رقابتي كه در اين بازي جريان دارد بر اين است كه بازيكنان بايد تلاش كنند تا به عنوان بهترين و قوي‌ترين پسرخوانده شناخته شوند. شناسايي پسرخوانده اعظم جز از طريق ايجاد اتحادهاي بيشتر بين خانواده و افراد تحقق نمي‌پذيرد. بازي پسرخوانده با بهره‌گيري از يكسري قابليت‌ها مانند ايجاد رقابت‌هاي آنلاين بين خانواده‌هاي مافيايي مختلف، مبارزات آنلاين، تنوع استراتژي‌هاي قابل اجرا و گفتگوي آنلاين با هم تيمي‌ها محيطي جذاب و پركشش را براي كاربران ايجاده كرده است.

منبع: https://acas.media/2969/3-بازي-مهيج-استراتژيك-ايراني/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۰:۰۵ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

ترفندهاي رفع بوي سوختگي غذا


بوي مطبوع هر غذايي براي همهٔ ما لذت‌بخش است اما روزهاي هست كه در آشپزخانه بوي سوختگي غذا جاي خود را به بوي عطر آن مي‌دهد. بوي پيچيده در فضاي آشپزخانه با روشن كردن هواكش و باز كردن در و پنجره‌ها قابل رفع است اما با بوي خود غذا و طعم سوختگي آن چه بايد كرد. در ادامه با ما همراه باشيد تا  با راهكارهاي موثر رفع بوي سوختگي انواع خورش، برنج و شير آشنا شويد.

رفع بوي سوختگي برنج
برنج در غذاهاي ايراني جايگاه ويژه‌اي دارد و توجه به كيفيت پخت آن براي اكثر ايرانيان مهم است،‌ اما گهگاهي ممكن است برنج بسوزد و عطر و طعمش تغيير كند. در اين صورت بهتر است يك عدد پياز را به ۴ قسمت برش بزنيد و لابه‌لاي برنج قرار دهيد تا بوي سوختگي جذب آن شود سپس پياز ها را دور بريزد و برنج را استفاده كنيد.

راهكار ديگر استفاده از تكه‌هاي نان روي سطح برنج تا زمان كشيدن آن و يا استفاده از يك تكه پنبهٔ آغشته شده به آبليمو و قرار دادن آن روي برنج است.

منبع: https://acas.media/7310/ترفندهاي-رفع-بوي-سوختگي-غذا/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۸:۵۶ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

مزاياي شغل حسابداري

اگر آگهي‌هاي استخدام حسابدار را از نظر گذرانده باشيد، درمي‌يابيد كه كارفرما به صورت‌هاي مختلفي براي استخدام حسابدار آگهي ثبت كرده‌اند. برخي از آن‌ها مايل به استخدام حسابدار تمام‌وقت هستند و عده‌اي ديگر به‌خاطر حجم كم امور مالي‌شان ترجيح مي‌دهند كه حسابدار پاره وقت يا دوركار استخدام كنند. بنابراين فرد حسابدار مي‌تواند با چند شركت و كارفرما به‌عنوان حسابدار همكاري كند و به درآمد قابل توجهي برسد.

انواع حسابدار:
با توجه به تنوع كسب‌وكارها و نوع فعاليت هر سازمان يا مجموعه‌اي در زمان استخدام حسابدار به گرايش و تخصص او در حوزه و زمينه خاص نيست توجه مي‌كنند. برخي از كارفرمايان مشتاقند كه حسابدار متخصص استخدام كنند. در ادامه به انواع حسابدار اشاره شده است.

حسابدار عمومي:

عموم كارفرمايان به دنبال يك حسابدار عمومي هستند. بيشتر افراد حسابدار و شاغل در اين حوزه نيز به عنوان حسابدار عمومي شناخته مي‌شوند. بيشتر آگهي‌هاي استخدامي كه روزانه درج مي‌شود، آگهي استخدام حسابدار عمومي است.

منبع: https://www.fardanews.com/بخش-اخبار-2/1095637-استخدام-حسابدار-دغدغه-هميشگي-كارفرما?pr=1


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۲:۴۰ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

استخدام منشي مطب در شيفت عصر

استخدام منشي مطب در شيفت عصر

زماني كه به سايت‌هاي كاريابي مراجعه كنيد، با انبوهي از آگهي‌هاي استخدام منشي مواجه خواهيد شد. اين موضوع به نوبه‌ي خود نشان دهنده اهميت اين جايگاه شغلي در هر سازمان و موسسه‌اي است كه به مشتريان خود اهميت مي‌دهد. صاحبان كسب و كارهاي تجاري بزرگ براي اين كه بتوانند خدمات مناسبي را به مشتريان ارائه نمايند نيازمند منشي با تجربه هستند.

استخدام منشي در سال‌هاي اخير با وجود گسترش كسب و كارهاي تجاري افزايش يافته است. افرادي كه داراي روحيه تيمي هستند و از كار كردن در اجتماع لذت مي‌برند مي‌توانند با افزايش مهارت‌هاي خود به استخدام شركت‌هاي بزرگ درآيند. در اين مقاله قصد داريم تا در مورد شغل منشي‌گري صحبت كنيم.

 مهارت‌هاي مورد نياز شغل منشي‌گري
امروزه داشتن يك منشي با تجربه كه احاطه‌ي كاملي به مسائل درون شركتي داشته باشد مي‌تواند به عنوان يك گزينه بسيار عالي شناخته شود. افراد براي استخدام منشي بايد بتوانند با ورود به وب سايت‌هاي نيازمندي‌ها، متناسب با نياز شركت يا محيط فعاليت خود يك فرد آگاه را انتخاب كنند. افرادي كه قصد دارند تا در شغل منشي‌گري به موفقيت برسند بايد يك سري از مهارت‌هاي لازم را در خود پرورش دهند كه در ادامه به آن اشاره خواهيم داشت:

آشنايي با سيستم رايانه و نرم افزارهاي آفيس
تسلط كامل بر موتور جستجو نظير گوگل
آشنايي با ويرايش عكس با استفاده از نرم افزار فتوشاپ
تسلط كامل بر نامه نگاري
پشتكار بالا، صبر زياد و پيگير بودن
امكان برقراري ارتباط جمعي با ديگران
رعايت آداب گفتار و رفتار
تسلط بر شبكه‌هاي اجتماعي مختلف
هر كدام از مهارت‌هاي بيان شده در بالا به عنوان يك مهارت لازم براي شغل منشي‌گري است. متقاضيان با داشتن مهارت‌هاي بالا و برخي از مهارت‌هاي ديگر مي‌توانند به استخدام شركت‌هاي بزرگ درآيند. شناخت يك وب سايت تخصصي براي اين كه بتوان به آگهي‌هاي استخدام منشي دست پيدا كرد داراي اهميت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۹:۱۳ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

استخدام حسابدار خانم مسلط به نرم افزار هلو

استخدام حسابدار خانم مسلط به نرم افزار هلو

حسابداري فرآيند ثبت معاملات مالي مربوط به يك تجارت است كه شامل جمع بندي، تجزيه و تحليل و گزارش اين معاملات به سازمان‌هاي نظارتي و واحدهاي جمع آوري ماليات است كه تمامي اين موارد در هنگام استخدام حسابدار در نظر گرفته مي‌شود. ضمناً صورت‌هاي مالي مورد استفاده در حسابداري، خلاصه‌اي از معاملات مالي در يك دوره حسابداري است كه وضعيت مالي و جريان‌هاي نقدي شركت را نشان مي‌دهد.

اين شغل از جمله شغل‌هاي محبوب دنياست كه احتمالاً شما هم كه در حال خواندن اين مقاله هستيد منتظر يك فرصت براي نشان دادن خود در اين حوزه هستيد. لذا توصيه مي‌كنيم كه مقاله‌ي امروز ما را دنبال كنيد تا علاوه بر معرفي اين شغل سايت معتبري را به جهت بررسي آگهي‌هاي استخدام حسابدار به شما عزيزان معرفي كنيم.

 

شغل حسابدار چيست
حسابدار، حرفه‌اي است كه شخص، وظيفه نگهداري و تفسير سوابق مالي را بر عهده دارد. اكثر حسابداران مسئول طيف وسيعي از وظايف مربوط به امور مالي؛ چه براي مشتريان فردي و چه براي مشاغل و سازمان‌هاي بزرگتر هستند كه وظايف در هر دو صورت بايد به بهترين روش انجام شود. البته گفتني است كه اغلب حسابدار را با عنوان دفتردار نيز معرفي مي‌كنند، اما بايد در نظر داشته باشيد كه اين دو شغل با يكديگ تفاوت‌ دارد و بدون شك در آگهي‌هاي استخدام حسابدار نيز لحاظ مي‌شود.

براي استخدام حسابدار خانم اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۳:۳۳ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

استخدام كارمند آقا با بهترين شرايط

استخدام كارمند آقا با بهترين شرايط

همه‌ي ما به شغل كارمندي علاقه داريم، چرا كه احساس مي‌كنيم نسبت به مشاغل ديگر كم دردسرتر است و به همين دليل به ادارات يا سازمان‌هايي كه به دنبال استخدام كارمند هستند، بيشتر توجه مي‌كنيم. ضمن اينكه احتمالاً حق و حقوقي كه براي شغل‌هاي كارمندي در نظر گرفته مي‌شود، بهتر است و اين موضوع يكي ديگر از دلايل كشش افراد به اين شغل است. همچنين با توجه به اينكه زمان حضور در ادارات كاملاً مشخص و معمولاً تغييري از نوع افزايش ندارد، سبب توجه بيشتر به اين شغل شده است.

به طور كلي شغل كارمندي يكي از محبوب‌ترين مشاغل دنياست كه به روش استخدام كارمند با استفاده از آگهي‌هاي تبليغاتي انجام مي‌شود. حال اگر در خصوص اين شغل اطلاعات بيشتري مي‌خواهيد مقاله‌ي امروز ما را دنبال كنيد.

 

به چه كسي كارمند مي‌گويند
كارمندان افرادي هستند كه براي انجام يك كار بخصوص گزينش و سپس استخدام مي‌شوند كه اين كار توسط يك شخص يا شركت كه به آنها كارفرما گفته مي‌شود، انجام خواهد شد. به طور كلي اگر كارفرما بتواند كار انجام شده را كنترل و مديريت كند، افراد استخدامي كارمند محسوب مي‌شوند. با اين حال عوامل ديگري كه باعث مي‌شود شخصي كارمند به حساب بيايد عبارتند از:

افراد در ليست حقوق و دستمزد شركت باشند و حقوق يا دستمزد مشخصي دريافت كنند.
افراد واجد شرايط دريافت مزايا توسط كارفرما باشند.
قرارداد كار كتبي يا ضمني.
افراد از نظر حقوق و دستمزد تحت حمايت قانون باشد.
انواع كارمندان
طبقه بندي‌هاي مختلفي از كارمندان وجود دارد و شركت‌ها مي‌توانند يك يا چند نوع كارمند را براي انجام كار استخدام كنند. متداول ترين استخدام كارمند عبارتند از:

·       كارمندان پاره وقت
كارمندان پاره وقت افرادي هستند كه كمتر از 40 ساعت در هفته كار مي‌كنند و معمولاً به جاي دستمزد، ساعتي حقوق مي‌گيرند. اين كارمندان هنوز هم كارمندان قانوني يك شركت محسوب مي‌شوند اما ممكن است واجد شرايط دريافت مزايا نباشند.

·       كارمندان تمام وقت
كارمندان تمام وقت كساني هستند كه به طور متوسط 40 ساعت در هفته كار مي‌كنند و واجد شرايط دريافت مزايا هستند. از آنجا كه قانون استانداردهاي كار تعريفي براي كارمندان نيمه وقت يا تمام وقت ارائه نمي‌كند، كارفرمايان اين اختيار را دارند كه نحوه طبقه بندي مشاغل تمام وقت در سازمان خود را تعيين كنند و بر همان اساس اقدام به استخدام كارمند كنند.

·       كارمندان فصلي
كارمندان فصلي كساني هستند كه بر اساس نيازهاي فصلي يك شركت استخدام مي‌شوند. به عنوان مثال يك شركت خرده فروشي ممكن است 10 كارمند فصلي را استخدام كند تا افزايش تقاضا در فصول اوج مانند ماه‌هاي تابستان و تعطيلات را پوشش دهد. اين نوع از كارمندان واجد شرايط دريافت بيمه تأمين اجتماعي و مزاياي بيكاري هستند.

منبع: https://rahnama.com/category/1004/1051/استخدام/كارمند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۶:۳۷ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)