كافه گلدون كافه گلدون .

كافه گلدون

راهنماي آشپزي با به


ميوه به جزء پرخاصيت‌ترين ميوه‌هاي پاييزي است و براي تسكين بسياري از بيماري‌ها از جمله؛ افسردگي، زخم معده،  بيماري‌هاي قلبي استفاده مي‌شود. علاوه بر آن روغن به خواص ضد تعريق داشته و دانه‌هاي آن براي درمان گلودرد استفاده مي‌شود. ميوه «به» به سيب طلايي معروف است. ميوه به نيز مانند ساير ميوه‌ها، مواد مغذي فراواني چون؛ پتاسيم، مس، سلنيوم، روي، فسفر، كلسيم، آهن و منيزيم داشته و براي سلامتي خيلي مفيد است. به طور كلي از مهم‌ترين خواص به مي‌توان؛ خواص ضد التهابي به، كمك به لاغري و كاهش وزن، خواص معجزه‌گر به براي زخم معده و درمان بيماري‌هاي معده و هموروئيد، خواص ضد اكسيداني  ميوه به، درمان تهوع و استفراغ ، خواص ضد ويروسي، كاهش فشار خون، خواص ضد سرطاني، درمان استرس، درمان بيماري‌هاي كبدي و چشم، كاهش سطح كلسترول و…. نام برد. در ادامه مطلب شما را با آنچه كه مي‌شود با ميوه به درست كرد بيشتر آشنا مي‌كنيم.

منبع: https://acas.media/10618/راهنماي-آشپيزي-با-به/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۷:۴۹ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

فوت و فن‌هايي براي انتخاب عطر و ادكلن مناسب


خريد عطر و ادكلن مناسب، يكي از مهم‌ترين انتخاب‌هاي هر فردي است. اگر در حين خريد عطر و ادكلن به نكاتي چون سن، موقعيت اجتماعي، آلرژي داشتن يا نداشتن، فصل، شخصيت و تمايز عطر اصل و فرع توجه كنيم، در نهايت حس خوبي از استفاد آن خواهيم داشت. ممكن است بارها اتفاق افتاده باشد كه عطر و ادكلني را با قيمت گزاف خريده باشيد؛ اما متوجه مي‌شويد كه از بوي آن خوشتان نمي‌آيد و به آن حساسيت داريد. بنابراين هنگام خريد عطر و ادكلن بهتر است فوت و فن‌هايي را در اين زمينه به ياد داشته باشيم. ما در اين مطلب قصد داريم فوت و فن‌هاي خريد عطر و ادكلن مناسب را به شما معرفي كنيم.

انتخاب عطر و ادكلن با توجه به سن و سال
عطر مناسب ۱۰ تا ۲۰ سال: عطرهايي كه رايحه ميوه‌اي چون، رايحه وانيلي، كاراملي، دارند در اين بازه سني طرفداران زيادي دارد. اين گروه سني معمولا پر هياهو و ماجراجو بوده و انتخاب‌هايشان نيز بر اساس هيجان صورت مي‌گيرد.

منبع: https://acas.media/10627/فوت-و-فن%e2%80%8cهايي-براي-انتخاب-عطر-و-ادكلن-م/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۶:۱۰ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

چه موقع سئو را خودمان انجام دهيم؟

يك سؤال بسيار بزرگ شايد در ذهن شما اين باشد كه آيا بايد سئو را خودم انجام دهيم و يا آن را به شركت‌ها و افرادي كه سئوكار هستند واگذار نمايم؟

جواب به اين سؤال نياز به توضيح مفصلي دارد كه خارج از بحث اين آموزش است ولي بدانيد اگر صاحب يك كسب‌وكار هستيد و عامل زمان براي شما در حال حاضر مهم‌ترين فاكتور است شايد واگذاري پروژه سئو به نفعتان باشد چون پروسه يادگيري سئو قطعاً نياز به زمان دارد و شما احتمالاً براي ۱ ماه آينده مي‌خواهيد تفاوت‌هايي در فروش شما رخ دهد پس آموزش سئو در اولويت دوم شما قرار خواهد گرفت.

 

 

بلعكس اين موضوع نيز صادق است يعني شما براي رسيدن به فروش توي مضيقه و فشار نيستيد و يك حداقل تايمي براي مطالعه و يادگيري سئو داريد در اين شرايط توصيه مي‌كنم خودتان دست‌به‌كار شويد و SEO را جدي و عميق ياد بگيريد.

براي دريافت آموزش سئو اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۰:۲۴ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

تكنيك هاي سئو كلاه سياه در برابر سئو كلاه سفيد

يكي ديگر از بحث‌هاي رايج در تحليل سئو سايت‌ها، طبقه‌بندي راهكارهاي سئو و بهينه سازي وب سايت است. اين طبقه‌بندي را معمولاً به صورت تكنيك هاي سئو كلاه سياه (Black Hat) در برابر سئو كلاه سفيد (White Hat) مطرح مي‌كنند.

 

 

اگر بخواهيم تفاوت سئو كلاه سياه و كلاه سفيد را خيلي مختصر توضيح دهيم بايد بگوييم كه سئو كلاه سفيد، مي‌كوشد يك محتواي ارزشمند را به بهترين شكل ممكن به گوگل و ساير موتورهاي جستجو معرفي كند.

اما سئو كلاه سياه، مي‌كوشد با شناسايي نقطه ضعف‌ها و محدوديت‌هاي الگوريتم‌هاي سئو، سايت را به شكلي بهينه سازي كند كه رتبه سئو بهتري به دست بياورد.

معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوريتم‌ها، اين روش‌ها هم كارايي خود را از دست مي‌دهند و فضا براي سئوكارهاي كلاه سياه، تنگ‌تر مي‌شود.

براي مشاوره سئو اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۹:۱۷ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

دانلود سريال وانداويژن

​سريال وانداويژن اولين سريال اسپينآف دنياي سينمايي مارول است كه در قالب سريالهاي سيتكام، ادامه داستان دو تن از ابرقهرمانان اين دنياي فانتزي بهنام واندا و ويژن را دنبال ميكند. ايندو در ظاهر بهعنوان يك زوج ايدهآل در حومه شهر كوچكي بهنام وستويو زندگي ميكنند، اما اتفاقات عجيبي كه از همان ابتدا در اين شهر ميافتد، باعث ميشود تا شك كنند كه شايد هيچ چيز آنطور كه بهنظر ميآيد، نيست.


براي دانلود سريال وانداويژن اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۳:۳۴ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

همه چيز در مورد فيلم پنج فوت فاصله

​فيلم Five Feet Apart، داستان دختري به نام استلا است او براي كنترل بيماريش مجبور به يادگيري قوانين زيادي ميشود اما همهچيز با آمدن پسر نوجواني به نام ويل كه بيماري مشابه با استلا دارد، تغيير ميكند.


منبع: https://filmnet.ir/contents/sc0VVP/Five-Feet-Apart


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۰:۵۴ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)